torsdag 25. juni 2009

15 låter - her er Spotifylisten!


Tusen takk til alle som har vært inne på BLOGG 99 og lagt inn sine 15 random utvalgte rekkefølgelåter fra MP3-spillerne sine! Det er morsomt å lese lister, og veldig ofte fascinerende å se hvor godt 2 helt tilfeldige låter fungerer sammen. Og så er det interessant å registrere for eksempel at, så vidt jeg kan se ved første øyekast, så er, av alle, dubpoeten Linton Kwesi Johnson den eneste som har dukket opp på flere lister!

Så da tenkte jeg som så at dette må vi jo høre! Så jeg har gjort det slik: Jeg har tatt én låt fra hver liste som ligger ute her på BLOGG 99 og satt sammen til denne Sommerens Aller Mest Eklektiske Spotifyliste så langt! Jeg begynte med låt nr. 9 på listen, bare for å følge opp navnefilosofien, og var ikke den på Spotify så begynte jeg på toppen. Så vær så god, her er BLOGG 99 - 15 låter fra mange!

Og det er bare å fortsette å pøke på med 15 låter til hovedinnlegget under, jeg kommer til å fortsette å oppdatere listen, her er ingen øvre/nedre grense. Vær snill: Legg inn dine egne 15 randomlåter!

Og kos deg med Spotifylisten deres da... Jeg er helt sikker på at det er like lenge siden for deg som for meg at du hørte Iron Maidens "Phantom of the Opera". Juhu!

1 kommentar:

  1. Hanne på landet25. juni 2009 kl. 09:20

    Tusen takk! Dette er til å bli i ordentlig godt humør av.

    SvarSlett